someone like you

Nu har Linn, Signe och Hanna åkt och jag och lollo sitter och "pluggar" och typ snackar lite, har inte träffat henne på länge. Världens sötaste unge är ju bara den flickan. Hon e alltid så glad. Planerade lite om att vi ska åka med hanna till Norrland, som vi gjorde förra året.  Hoppas at vi verkligen tar tag i det och åker upp för det var supermysigt förra gången.
Förövrigt har jag inte gjort något speciellt, nu ska jag iaf plugga lite och försötka få in spanskan och engelskan.
Sen kanske jag ska ut och gå en liten runda för att se till så att allt e bra i lilla hånger! i
Immon blir det till att fika med Madde och få tillbaka mitt busskort. jo, jag ringde den lilla busschaffisen och snackade med han och han var jättesnäll och sa att jag kunde få tillbaka det. Puss på honom.
avslutar med en liten bild på den söta signe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0