the way it will be

tjenare!
helgen har varit häärlig! i fredags var det först nollning och sen förfest i vällersten sen drog vi till sigges loge och släppte loss! det var en superkul kväll som jag sent glömmer! skulle gått dit med carro, men min lilla prinsessa blev sjuk och kunde inte gå så jag hängde med T          ijana, mysig tjej det asså! träffade mycket roligt folk och hade extremtrevligt!
på lördagen var det då en sovabortheldagen dag... jag hatar det. när klockan var halv 7 satt jag fortfarande och bara väntade på att ja gskulle orka ta  på mig något. senare på kvällen kom Jens och Fille och vi drog till emanuel och drack kaffe och åt glass.
idag skulle jag in till stan och träfa henke då, men han hade visst blivit sjuk. så nu sitter jag här hemma och väntar på att fotbollsmatchen ska börja så jag kan gå bort och köpa lite godis och hejja på hångerbona!!
Har ju då inga bilder på denna datan eftersom jag inte har pallat installera kameran (eller inte gjort det för att jag inte vet hur man gör) så det blir några mysiga bilder från weheratit.....<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0