u're awesome!

gokväll!
tänkte slänga in några bilder som vi tjejer tog i fredags. Carro som tagit dom, grym på att ta ilder och redigera! Ni tjejer är dom bästa jag vet!
Pappa kom hem ikväll, han har varit i norge och fiskat sen i onsdags, såklart har jag saknat honom, men nu när han e hemma känns det som om han har varit hemma hela tiden.
Imon e det skola igen och allt blir som vanligt.
Kollade på partaj vid 9, det skulle ju vara jätteroligt, men jag hade nog för höga förväntningar... var inte så bra som jag trodde det skulle va...   innan det kollade jag på sommarspelen! det var faktiskt riktigt roligt! min favoritbloggerska är med där! hejja tyra!!
på tal om bloggare så satt jag faktiskt oc skrev upp alla bloggar som jag följer. det blev hela 36st. hmmm. kanske skulle ha en annan hobby än att kolla en massa bloggar... vet inte

Kommentarer
Postat av: nicole

Jätte fin blogg!



allt bra sötnos?:)

2011-09-12 @ 18:59:55
URL: http://hejnicolee.blogg.se/
Postat av: Evah

Fina bilder :D

2011-09-12 @ 22:39:25
URL: http://Evaaaahs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0